Saturday, November 22, 2008

::CINTA DALAM HATI::



Cinta Dalam Hati

mungkin ini memang jalan takdirku...
mengagumi tanpa di cintai...
tak mengapa bagiku...
asal kau pun bahagia
dengan hidupmu, dengan hidupmu...

telah lama kupendam perasaan itu..
menunggu hatimu menyambut diriku..
tak mengapa bagiku
cintaimu pun adalah bahagia untukku, bahagia untukku

reff:
ku ingin kau tahu diriku di sini
menanti dirimu
meski ku tunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya...

dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya...
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejab saja...

repeat reff


love dis song..it reminds me of sum1 that i hv to let go.. tak mengapalah..asal dia bhgia..aku harap dia berbahagia kini dgn kekasih barunya yang punya segala2nya berbanding aku..aku bukan lagi "cahaya hati" dia..yg termampu ku lakukan sekarang hanya mendoakan dia dari jauh.. YA ALLAH, berikanlah kebahagiaan kepada dia..mudahkan perjalanannya..murahkan rezekinya..mudah mudahan dia sentiasa di bawah rahmat Mu..kerana aku amat menyayanginya..Aminn..


No comments: