Thursday, September 29, 2011

tagged ( entri utk hiLangkan sawang )

Tagged dari beLog taiko sayerr yang tomeyyyyyy .. :))


Antara katak dan ular, anda suka yang mana satu?
err .. putera katak .. ? boLeh .. ? :P

Apakah perasaan anda bila ada orang kata anda gemuk, walaupun sebenarnya anda tak gemuk?
pLZZZ .. pLzz ckp saya gemUkk !!! i wouLd Love to hear that !! (penat Lah asik dgr org panggiL 'papan' 'sekeping' 'cik tuLang'.....................)

Sila kemukakan 10 ciri-ciri lelaki idaman anda.
1. ...
2. ...
3. ...
4. ...
5. ...
6. ...
7. ...
8. ...
9. ...
10....

saya tidak pernah ada ciri-ciri Lelaki idaman . sebab saya yakin jodoh yang ALLAH tentukan utk saya pastiLah yang terbaik .. jadi , ciri-ciri yang ada pada LeLaki yang teLah ALLAH piLih utk saya , ituLah ciri-ciri LeLaki idaman saya :)


Anda seorang yang memilih atau tidak?
agak kot .. saya sedikit cerewet .. tp cerewet itu perLu .. kan ?

Apakah hadiah yang anda inginkan pada hari jadi anda nanti?
saya nak Laptop .. anyone ... ? ada Lebih kurang 9 buLan Lagi ni .. haha

Coklat atau ice-cream. Mana 1 pilihan anda?
aiskrim cokLat :))

Usia berapa anda nak kahwin dan kenapa anda nak kahwin pada usia tersebut?
entah .. tak penah target .. sampai jodoh .. kawen Lahhh ..


No comments: