Friday, January 9, 2009

Bermulanya Sebuah Cerita..~

my very the 1st week in school..
(^^,)..even dah 2 bln posting, nilah mggu pertama kami guru² baru akan masuk kelas..n thanks ALLAH, masa mesyuarat hari tu, nama aku dimasukkan dlm list guru pagi..(bkn pe..sepanjang 3 bln praktikal jd ckgu ptg..so nak lah jd ckgu sesi pagi lak..=)..)
then..
tahu2 kena jadi cikgu 2 alam..sesi pagi n sesi petang..takpelah, rezeki aku so trime je lah..
mula2 tempat aku kat blk guru, but then guru kanan teknik n voka dtg kat aku..dia mnta aku duduk kat satu bilik (hurmm..bilik ke tu haa..) yg dikhaskan utk guru-guru kh..so aku pn bertindak mengikut arahan je lah..hehe..kat blk tu mmg cikgu2 kh je..kebykannya dah layak aku panggey ayah n mak dah..ehehe..yg muda, aku, sorg ckgu laki n sorg cikgu ppuan ( cikgu kat raja lope ms aku f2..=))..besalah sbg yg paling muda n plg junior (hehe :p) dpt tumpuan lah..haha..lg satu, sbb aku neh single n available, ada dh cikgu yg nak kenen2 kan aku, ada yg dh nak bagi calon pada aku..aku senyum je lah..malas nak cerita panjang..lgpun, manalah tahu..=p

byk lagi sbnrnya..tp mls lak nak taip panjang2..setelah seminggu, apa yg aku rs adalah 'tired but i enjoyed it!~'..mmg ini yg aku nak..mmg ni yg jiwa aku nak..being a teacher..(^^,)

Photobucket


1 comment:

en_me said...

selamat malam chekgu.. salammmz