Friday, July 29, 2011

serabut tahap ****************************

saya tidak kuat .. tahun ini adalah tahun yang paling menguji saya .. dugaan Tuhan amat berat saya rasakan .. saya tahu ALLAH itu Maha Penyayang .. DIA tidak akan datangkan dugaan jika saya tidak mampu menggalasnya .. tapi kuatkah saya ? semakin hari saya semakin lemah .. saya yang masih ada ini tidak ada lagi jiwa di dalamnya .. hanya masih di sini kerana masih bernafas .. sukar sekali rasanya bila terpaksa memendam dan menjalani dugaan seorang diri .. sukar sekali bila pada pandangan orang lain , saya tidak ada apa-apa masalah dan sedang menjalani hidup dengan gembira ... dan saya terpaksa mengungkapkan 'saya ok' .. kalaulah .. kalaulah saya boleh berkongsi penderitaan ini .. dan saya fikir , apa yang saya sedang taip ini , adalah lambang lemahnya saya .. lambang betapa saya tidak mampu lagi .. tapi tetap tidak boleh berkongsi apa sebenarnya situasi saya .. apa yang tinggal , hanya sisa-sisa harapan bahawa segalanya akan ok .. walaupun 'ok' itu semakin jauh semakin kabur untuk dilihat , untuk dirasa .. Ya Tuhan ..

nota kaki : terima kasih pada kwn2 yg sudi bertanya kabar terutamanya geng T TEAM saya yang best n havoc gilerr tu :) , kwn2 yang sudi mendoakan .. saya amat terharu dengan sokongan dan doa anda semua .. tapi tetap saya tidak boleh berkongsi apa sbnrnya yang sedang saya lalui .. perhatian anda semua amat saya hargai .. saya amat terharu .. namun bukan simpati yang saya cari .. moga Tuhan merahmati kalian .. :)


No comments: