Saturday, July 9, 2011

okLah tu .. kan

Soalan untuk panaskan badan dulu.

1.anda lebih suka karipap sardin atau karipap kentang ?
--- karipap kentang ,, Lebih baik jika karipap pusing .. yeahh i Luv pastri Lapis !

2.anda lebih suka air kelapa atau air tebu ?
--- air tebu .. pehh ..

3.apa pandangan anda mengenai isu jerawat tumbuh selepas makan kacang ?
--- ntah ,, jarang makan kacang :D

4.anda paling tertarik dengan lelaki/perempuan yg mcmne ?
--- yg cooL n tahu hormat orang ;))

5.apakah perkara yg wajib anda buat sblm tido ?
--- err ,, baca doa tidur ? :D

*************************************************************


Soalan yg mmerlukan anda berfikir dengan lebih mendalam.

1. andaikan ada org menghina ahli keluarga anda. apakah yg anda akan buat ?
--- itu adaLah hari terakhir saya kenaL atau tahu mengenai dia :I

2. adakah anda akan tolong kawan anda yg dlm kesusahan wlupn dia pernah khianati anda ?
--- saya adaLah orang yg sangat susah untuk berkata tidak jika ada yg meminta pertoLongan , n yes saya akan toLong dia ..

3. andaikan besok hari terakhir anda hidup.apakah perkara yg anda ingin buat sblm mati ?
--- saya nak gembirakan orang2 yang tersayang dan ingin pastikan orang2 yang saya syg akan terus hidup dgn gembira waLau saya tidak Lagi di sisi ..


4. adakah anda akan pilih org yg anda cintai atau org yg anda sayangi sbgai psgn hidup ?
--- yang menyintai saya :)

5. apakah yg mmbuatkan anda b'smgt untuk hidup sampai sekarang?
--- to b honest ,, saya Langsung tak ada semangat utk trus hidup at d moment .. kaLau ISLAM membenarkan bunuh diri , pasti teLah Lama saya Lakukan . :(

6. andaikan masa dpt diputarkan balik,apakah yg anda ingin betolkn ?
--- tiada apa . apa yang ada sekarang adaLah kerana apa yg teLah terjadi . jika ada yg diubah , cerita hari ini mungkin berbeza :)

7. adakah anda akan give up jika perkara yg anda lakukan asyik gagal?
--- saya teLah pun berputus asa .

8. adakah anda akan memaafkan org yg telah merosakkan kehidupan dan kerjaya anda ?
--- I may forgive but NEVER forget .


9. andaikan kawan anda menghidap penyakit b'jangkit. adakah anda akan masih bekawan dengan dia?
--- friends are forever ;))

10. sesetengah org mengatakan budak-budak amatlah menyusahkan. apa pandangan anda ?
--- no Lah . we once was a kid jugak kan . ;))



okay terima kaseh taiko . kini bLog ini tidak bersawang Lagi . kikikiki ~



No comments: