Saturday, June 6, 2009

cerita kahwin :p





bila cuti sekolah je, berduyun-duyun lah kad kahwin sampai..agak-agak dah banyak kad kita terima tu, maknanya cuti sekolah dah bermula lah tu..asal je cuti sekolah, orang kahwin, asal je org kahwin, cuti sekolah..kan kan kan..hari ni, hari kenduri kawan sekelas aku sejak darjah 3, Azian dengan pasangannya Azrul..sweet kan AA..=)..diorg nikah dah lama, 19 april hari tu cuma kenduri je lah hari ni..mula-mula tu berjanji dengan nyah n cu nak g sekali, last2 deme pakat tggal kitorg ni..so aku g dgn kina je la..mula2 smpai tu rasa segan je..ehehe..smpai2 g naik bilik pengantin dulu..aku bajet mmg taknak dok lama2 pun..tgk pengantin, mkn, pastu balik..so pas tgk yan tu, snap2 2 3 keping gmbar, aku n kina pun g mkn lah..hbs mkn ckp kat nyah, nak ikut dia balik sekali tp last2 ms g jenguk balik yan, ms tu wani n wa ada kat bilik pengantin, so diorg tahan kata jgn balik dulu memandangkan pengantin lelaki dah nak smpai..aku pun duduk lah kat bilik tuh ngan diorg..sembang2 snap2 pic..ms pengantin lelaki da smpai, liza n hajar pun datang..wah..jd cm mini reunion lak..ehehe..siapa lg ya yg ada..pa-a, wan, man n linda..=)mls nak cite panjang..lets the pics do the rest =))))



teman2 seperjuangan =)



(^^,)



pelamin :D




the bride n bridegroom



comey kan diorg =)



pengantin g makan, kami ambil alih pelamin..ehehehe :p


erm..teringat kat nazihah..hari ni kenduri belah lelaki..kenduri dia 1 jun, aku dpt g..Nazihah, klu ko baca entry ni, aku mnta maaf banyak2..nak sgt pergi tp apa daya aku, aral yg dtg aku x mampu tolak...:(

huahua..nak g packing barang..tiket ke KL esok kul 9.30 pagi..kL-n9 here i come..!~



2 comments:

aQ eQin said...

citer kawin...
ingatkn cgu yG kawin..
bile plak cGu nk naik pLamin...
huhu...(^_^)

nfi said...

doakan saya k eqin..insyaAllah sampai jodoh sy kawen lah :)