Thursday, March 19, 2009

aduhai teman irc ku...~

aku join irc nak tambahkan kenalan..nak tambah kawan..bukan cari musuh..seingat aku, dari awal aku join irc, aku tak pernah mencipta musuh..tapi tak tau lah kalau musuh wujud tanpa aku sedari..hurmm..ape poin untuk ayat pembuka bicara ni?..its about sorg kwn irc ni..bukan baru aku kenal beliau..dh pernah lepak sama2 pun..tapi ntah kenapa, 2 3 menjak ni dia macam cuba cari gaduh dgn aku..sengaja nak buat aku sakit hati..ada ja perkataan yg agak 'jahat' dia tujukan pada aku..aku fikir byk kali dah..kat mana salah aku..selama ni aku rasa tak pernah pun lagi aku cakap kasar dgn dia..sbb dia seorg kwn..dan kawan bawa makna yang besar dalam hidup aku..ntah la..hingga saat ini, walaupun dia masih terus menyakitkan hati, aku masih bersabar..aku tahu dia ada banyak tekanan dalam hidup dia..untuk 'teman irc' ku itu, walau berkali kau membenci, u r still my fren..juz let me know, ape salah aku..?aku manusia biasa, tak lari dari kesilapan..bantulah aku memperbaiki diri..i love u fren..!


No comments: