Friday, January 9, 2009

a walk to remember~

::cerita satu::
Photobucket

nih sesi menghabiskan duit..my 1st salary..ekeke..meraikan along jgak..sbb dia capai target yang aku nak utk upsr..tahniah along!~muahh3

::cerita dua::
Photobucket

sehari lps memboncitkan perut di kfc..kitrg g pendang..tgk bakal sekolah along..Maktab Mahmud Pendang..skolah dia kecik je..ala2 madrasah..along pn aku nmpk kecondongan dia mmg ke arah keagamaan..alhamdulillah =)..lps dh pusing2 skolah tu (macik2 dia yg sebuk bergambar..haha) kitrg g alor setar..g tgk ank menakan abg wan dh bersalin sekaligus me'naik taraf' pangkat yong n abg wan jd 'tok lang'..ekeke..

::cerita tiga::
Photobucket

tahun baru..g bukit merah lagi!~haha..dh bape byk kali pegi, kali ni lak terbuka hati nak naik chair lift tu..haha..mula2 ms 1st round gayat seyh..smpai nak kua kan hp nak captured gambar pun takut..ms dh seken round tu dh ilang dh gayat so ape laie..haha..tp my sis stil dok ketaq so i'm the one lah pgg kamera n snap apa yg patut~

::cerita empat::
Photobucket

nih..tak bercadang pun..ms jumaat, aku ajak ayah p pb nk cr buku rujukan (apedaa chegu, dh nk bukak skolah br terhegeh2 =p)..pusing2 suma kedai buku kat pt buntar, xde lgsg buku yg aku nak tu..then hari sbtu, aku kena p skolah..dlm kul 10 kina msj ckp k yang nak balik sp..so dia tny nk tmph tak buku tu coz kat sp kan ada kedai buku hasani yg besaq tu..so aku pn text la blk nm buku tu..then x lm pastu, kina msj blk tny nk ikut kak yang x..aku pn ok je lah..padahal ms tu kat skul lg..then bila dh blk tu..tgk2 nyah pn dok siap2..tny la nyah nk p mn..rupa2nya nk ikut p sp gak..so konvoi la kitrg 2 kete..(^^,)~..n sepanjang dr pg smpai lah aku dh smpai sp, dok sms dgn along (hari ni gak dia masuk asrama)..menenangkan jiwa gelora dia..haha..
smpai sp, g kedai buku dulu..dok rambang mata pilih smpai oman dtg kat aku 2 3 kali ckp 'macik cptlah sikit, mak oman dh tggu kat luaq'..lps g kedai buku, g umh mak mertua kak yang, tgk baby =)))))))))))))))))))))...pastu..zoommmmmmmmm ke tg dawai..hurm..rsnya ban pecah lg best kot dr tg dawai, setuju tak org2 kampung????



No comments: