Saturday, July 26, 2008

::PERIGI MENCARI TIMBA?::

hurm..kenapa aku pilih tajuk ni?(err..sbLOm tu mnta maaf dengan kesalahan tatabahasa dan ejaan dlm blog ni..)..mcm ni..smlm (jumaat 25 hb julai 2008) topik hotchat kat hotfm ialah perigi cari timba..masa dengar tu masa tu dah kul 9 lebey..n masa tgh dgr tu kebetulan diorg ulang panggilan yang fara fauzana buat..aku pn dgr tak dgr je la sbb ingatkan panggilan hangit..dalam panggilan tu, fafau ni buat pengakuan yg dia suka kat guy ni..tp tup2 guy ni cakap dia dh nak kawen 2hb ogos ni..huhu..tak ke sadis..pastu konti yg sllu happening tu jadi cam hospital sbb jadi cam sayu je..then tggu gak sampai kul 10 pagi kot2 dia nak bgtau tu panggilan hangit ke..pggln gimik ke..tp takde pn..lupakan..main topic..wajar ke perigi mencari timba?orang kata'zaman dh berubah..dunia dah maju'(pinjam sat ayat iklan berita harian)..but for me, i'm still berpegang pada cara yang lama, timba yang harus cari perigi..orang boleh kata, skrg org dah tak hairan, perempuan pun boleh approach lelaki dulu, ya..mungkin..tapi tak pernah jumpa lagi orang2 yang aku kenal mengamalkan perigi mencari timba ni..mungkin bila aku dah berjumpa sendiri baru aku akan cuba memahami situasi itu..


No comments: